Fejlődj velem!

Futóedzőként amatőr sportolók edzéseit tökéletesítem, hogy elérjék a céljukat, vagy akár még többet

+36705063269

Top

Edzéstervek

Első félmaratonom

19900 Ft

Azoknak szól ez az edzésterv, akik kényelmesen tudnak már futni 10 km-t.

Ha a 10 kilométer már nem kihívás és új célokat keresel, akkor a félmaraton lefutása kiváló cél lehet. Az edzésterv segítségedre lehet, hogy ideálisan terheld magad, aminek következtében a 21.1 km lefutása is könnyebb lesz.

Ha edzéstervvel futsz, van egy segítő mankó amihez tarthatod magad, a célod is hamarabb érheted el. Elkerülheted a sérüléseket, a túlterhelés miatti motiváció hiányt. Az edzésterv tartalmáért gördíts tovább–>

Leírás

Az edzésterv tartalma:

  • 13 hetes
  • heti 3 futás+ 1 erősítés+ nyújtás
  • 1 órás online konzultációs lehetőséget
  • pulzus alapú edzések (azoknak is ideális program, akik nem használnak pulzusmérőt, mert az egyes zónákhoz tartozik érzet leírás is)
  • 3+1 hetes periodizáció (3 terhelt hét után 1 aktív pihenő hét)
  • Ha Garmin futóórával futsz az edzések az órádon is meg fognak jelenni
  • motivációs tartalom
  • emlékeztető email a napi edzésekről, hogy még kisebb eséllyel blicceld el 😉

Az edzéstervet a Training Peaks felületén kapod meg, ahova futó órád adatait is fel tudod tölteni.
Futóóra használata nem kötelező, de célszerű.

Példa hét:
Íme egy példa az edzéstervből, hogy hogyan áll össze egy hét.